fredag 22. mai 2009

Unnskyld karma!

Jeg vet ikke hva jeg har gjort for å få karmaen min så forbanna på meg som den er, men jeg beklager på det sterkeste!
Jeg skal aldri gjøre det mer, men du må nesten fortelle meg hva jeg har gjort!
Eller har du bare skikkelig dårlig humor?

Og syns at det er hysterisk festlig at jeg bruker 1 time på å føne håret og deretter 1 time på å rette det ut med rettetang, at du bare må danse den jævla regndansen som fører til at jeg får en evighet med utapåkrøller når jeg går ut etterpå?

Jeg tror muligens karmaen min har bedriten humor egentlig, for jeg er ganske sikker på at den syns det var kjempemorsomt at jeg ble allergisk mot allergimedisinen min, og dermed har sett smålig nyjult ut de siste dagene. Og at jeg får nyseanfall hver gang jeg kommer til rundkjøringa på Olavsgaard. Garantert humoren til karmaen min!

For jeg har da ikke gjort noe som tilsier at karmaen skal komme og bite meg i ræva, har jeg det?
Jeg anser meg selv å være ganske så søt og snill og relativt uskyldig!
Dessuten har jeg ikke gitt Anette bursdagsgaven sin enda, og selv om det er tanken som teller, tror jeg ikke tanken teller når jeg ikke har utført handlingen enda.

Sorry karmaen min!
Kan du skru av krana der ute nå?

3 kommentarer:

Anonym sa...

I wish not acquiesce in on it. I over polite post. Expressly the title-deed attracted me to be familiar with the sound story.

Anonym sa...

Nice post and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Gratefulness you on your information.

Anonym sa...

Well I to but I think the list inform should have more info then it has.