mandag 2. februar 2009

"Streik"

Egentlig vet jeg ikke helt hvordan jeg skal starte dette her. Jeg streiker nemlig. Egentlig på det mest idiotiske tidspunktet noensinne!

Jeg har flere gode innlegg på lager, som i stedet for å bli publisert på vgb, eller noen annen blogg, har blitt sendt avgårde til diverse redaksjoner rundtomkring. For det tullet de holder på med på vgb for tida er uholdbart for tastesyke folk som meg. Putt på en femmer og jeg spyr ut innlegg så jeg pådrar meg senebetennelse i ti fingre. Men ikke nå lenger. Jeg skjønner ingenting lenger!

Så folkens, dere som ikke er vgbere: IKKE skriv fullt navn og mail-adresse når dere kommenterer!
Det er liksom greit at jeg kjenner dere og sånn, men det kan dukke opp folk her som ikke kjenner dere, og jeg vet ikke helt hvor lett jeg vil at det skal være å finne fram til oss.

Samfunnsfolket: Jeg elsker dere til døde, men innlegg om festligheter og frustrasjoner, vil ikke dukke opp her, det samme med historier om dere. Dere vet hvem dere er, for jeg har fortalt dere det. Greia med det er at denne bloggen blir det linka til fra trynebokji også, så jah... Litt privatliv skal dere få ha!

VGBere: Vælkømmin te gards!

Og så må jeg bare si en ting til:
Jeg vet ikke om jeg klarer å holde alle mine løfter om at jeg skal være flink til å ikke avsløre for mye på bloggen her, så dere får gi beskjed hvis dere føler dere eksponert eller dårlig skjult!

(og en bitteliten ting til: jeg sletter innlegget fra i går, men elsker dere like mye likevel!)

2 kommentarer:

Sylja sa...

Hei :)

Så du er her du og, ja?
Godt å sjå deg ;)

Prinsesse Hella sa...

Jeg er her jeg og ;)
Selv om jeg har lite tid til å blogge innimellom =)