mandag 2. februar 2009

Tattoveringer gjør deg glatt mer liberal!

Jeg har en teori. Feil. Jeg har mange.
Og en av dem er så fantastisk som denne: folk med tattoveringer er mer liberale og åpne for nye ting enn andre. Tenk!
La meg begynne med et eksempel:

Jeg har flere homofile venner, uten at jeg (eller de) har tatt nevneverdig skade av det. Noen av disse homofile vennene er "transer". Egentlig er de ikke det, de bare har en tendens til å kle seg slik at det strider mot samfunnets kjønnsorienterte klesnormer, og med en gang noe strider mot samfunnets normer, må de motstridende settes i bås. Gjett hva jeg syns om den saken.
Og det gjør meg ingenting at kompiser går rundt i høye hæler og miniskjørt, så lenge de ikke tråkker på mine tær med de hælene. Det gjør nemlig dritvondt!
Det gjør meg heller ingenting at venninnene mine tar på seg dress, slips og hatt når de pynter seg. Det ser 1000 ganger mer komfortabelt ut enn kjole.

Enkelte i min omgangskrets har ikke et så veldig avslappet forhold til dette. Alle som har et noe anstrengt forhold til folk som går mot disse normene, lider av akutt mangel på tattovert hud på kroppen. Alle som har et avslappet forhold til dette har tattovert hud på kroppen.

Altså: Tattoveringer gjør deg mer liberal!

En annen ting jeg har tenkt på er det faktum at jeg ikke vil ha barn. Jeg har ikke lyst på noen, så jeg gidder ikke gå mann av huse for å skaffe meg noen med det første. Eller andre. Eller tredje. Men skal jeg ha noen blir det før jeg blir 30. Hvis jeg gidder.... Aaaaaaaaaaaaanyway:
Alle de jeg kjenner som forstår dette har tattovering. De som ikke forstår det, har det ikke. Eller jo, noen av de som ikke forstår det har tattovering. Ok, så får det være unntaket som bekrefter regelen.

Puh!
Det var det. En annen teori kommer en annen dag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Æ fant deg. ;) Men du vet kor æ storesett har befunne meg den siste tida?

Prinsesse Hella sa...

Ikkeborg: du er herved lagret;)